2010. január 1., péntek

Szilveszter 2009

Tegnap átjöttek keriék, hogy együtt ünnepeljük a szilvesztert. Miután megérkeztek, nekiálltunk feldíszíteni a nappalit, apa pedig elszaladt vásárolni. Mire apa hazaért, addigra mi is elkészültünk. Mindannyian kaptunk furulyát, és anya gyorsan összetrombitálta Virágot, Balázst és engem, hogy lefényképezzen bennünket furulyástul. Sajnos annyira szerencsétlenül ültem le, hogy a furulya csúnyán felsértette a szájpadlásomat. Nagyon fájt, sírtam is sokat.

Anya és keri egész nap próbáltak minket alvásra bírni, hogy bírjuk az éjszakázást, de végül én csak kb. kétszer fél órát, Virág pedig max 40 percet aludt. Balázst egyáltalán nem sikerült elaltatniuk, ő nem is tudott éjfélig fent maradni:) 11-kor eldőlt, mint egy pezsgősüveg:)))... Mi Virággal együtt vártuk a 2010-es évet. Én néha megkóstoltam anya Bacardi breezerét, de nem ízlett. Éjfélkor a nagyokkal meghallgattuk a himnuszt, koccintottunk (Viri, apa és Én kölyök, a többiek pedig igazi pezsgővel), majd kisétáltunk a kertbe tűzijátékot nézni. Bár esett az eső, a tűzijáték nem maradt el. Minden oldalról durrogtattak, azt se tudtuk, hogy merre nézzünk. Nagyon izgalmas volt. A tűzijáték alatt Balázs felébredt, úgyhogy ő sem maradt le a lényegről:). Egy óra körül feküdtünk le, és kivételesen reggel nem én keltem leghamarabb, hanem Balázs:)))

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner