2010. január 11., hétfő

Csiri-biri tornán

Egy hónap kihagyás után ma megint csiri-biri tornán jártunk anyával. Most is eléggé visszahúzódó voltam, a feladatokat sem csináltam meg rendesen. Viszont zsipp-zsuppolni volt kedvem és a "Hej Gyula, Gyulás" feladatban is aktívan részt vettem. A zsipp-zsuppos feladatot egyébként már én is úgy csinálom, ahogy a "nagyok". Anya ráfektet egy hatalmas színes lepedőre, és a kezembe ad egy plüss katicát, amit két kézzel át kell ölelnem. Aztán az anyukák, akik a lepedő körül állnak, megemelik a lepedőt és a Zsipp-zsupp kenderzsupp kezdetű dalocskára átlendítenek a lepedő másik végére. Akkor csinálom jól a feladatot, ha kinyújtva maradok, és többször átfordulok a lepedőn. Ez nem könnyű feladat, az első órákon nem is szokták csinálni, akkor csak hintáztatni szokták a gyerekeket a lepedőn.

Természetesen a foglalkozás alatt nem volt rajtam pelus. Nóra anyukája meg is kérdezte anyától, hogy mióta vagyok szobatiszta és jól meglepődött, amikor anya mondta, hogy kb egy hónapja. Nóra alkatra olyan, mint én, csak ő már elmúlt két éves. Gyönyörűen beszél, a mondókákat, dalokat is hangosan mondja, és szinte mindig mosolyog. Bírjuk a kiscsajt!

A foglalkozás után a parkolóig együtt mentünk Katival, aki a Csiri-biri tornákat tartja. Kati kislánya Zizi 3 és fél éves, és abba az oviba jár, ahova reményeink szerint én is fogok egyszer. Kati azt mondta, hogy nem csak kívülről gyönyörű az ovi, de az óvónénik is nagyon jók, és Zizi nagyon szeret oda járni. Remélem, nekem is tetszeni fog...

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner