2010. január 2., szombat

2010 első és második napja

Keriék tegnap is az egész napot nálunk töltötték. Én végre normális időpontban jóval 9 után ébredtem fel. Reggeli után kicsit játszottam Virágékkal, aztán apával átmentünk nagyiékhoz. Sajna a napközbeni alvás elmaradt, mert pont akkor aludtam el, amikor hazaértünk, apa pedig úgy döntött, hogy nem hagy bent a kocsiban és mire bevitt a házba, magamhoz tértem. Ennek köszönhetően este megint nagyon nehezen tudtam elaludni. 11 óra is elmúlt már mire sikerült teljesen kiütnöm és álomba ordítanom magam...
Egyébként is nagyon nehezen alszom el mostanában. Lehet, hogy a cumim hiányzik... Mindegy, azt most már úgyse hozza vissza senki:(.

Uncsitesóék ma hazamentek, és anyával mi is átmentünk hozzájuk. Virág invitált meg, azt mondta, hogy szeretne játszani velem, de miután átértünk hozzájuk, ő szépen leült a számítógép elé, aztán összeveszett Balázzsal, végül a hintában kötött ki.... velem egy percig sem foglalkozott. Aztán amikor eljött a hazaindulás ideje, sírni kezdett, mert nem akarta, hogy elmenjek. Én is sírtam, mert én sem akartam hazamenni..., de nem volt más választásom. Anya azt mondta, hogy ha legközelebb átmegyünk keriékhez, akkor ott is alhatok, ha van kedvem, de csak nélküle... Az alvásról jut eszembe... mondtam már, hogy egy hete nem pisilek be éjjel??? A biztonság kedvéért este mindig ad rám anya bugyipelust, de jó ideje tisztán kerül le rólam. Ennyire ügyes, okos nagy lány vagyok én.

Más:
a szájpadlásom még mindig nagyon csúnya. Tegnap reggel felhívtuk az ügyeletet, de azt mondták, hogy nincs semmi teendő vele, max lehet ecsetelgetni, de két-három nap alatt magától is meggyógyul. Hát jó is lenne, mert most semmit nem tudok rendesen enni, még csokit sem... nem mintha kapnék mostanában...

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner