2010. január 14., csütörtök

Éjszakai problémák

Sajna az elmúlt két éjszaka bepisiltem (három hét ágytisztaság után), úgyhogy ma újra előkerül a pelus, és este megint abban kell aludnom:(.
Nappal viszont továbbra sincs szükségem pelusra. Mióta szobatiszta vagyok egyszer, vagy kétszer történt velem baleset, de azok is rendszerint akkor, amikor a bilihez igyekeztem.
Továbbra is szeretem egyedül intézni a dolgomat, viszont egyre többször kérem meg anyát, hogy ültessen fel a wc-re. Mivel egyik foglalkozásra sem vihetünk magunkkal bilit, ezért anya kifejezetten örül, hogy nem félek a wc-től, és probléma nélkül elvégzem abba is a dolgomat.

Tegnap sajnos belázasodtam. Nem folyt az orrom, nem köhögtem egyszerűen csak lázas lettem. Anya megkérdezte, hogy fáj-e valamim, és én szokás szerint nyafogva annyit mondtam, hogy a pocakom. Persze nem fájt, csak mostanában sokszor játszunk orvososat anyával, és mindig a pocakomat gyógyítjuk meg...
Éjjel 24 órás megfigyelésen voltam, de a bepisilésen kívül semmi extra nem történt. Mára teljesen elmúlt a lázam, remélem jó ideig nem is jön elő.... Holnap Cincogóra kell mennem, hiszen ott lesz Szabi! Most nem betegedhetek le... a végén még lecsapják a kezemről!

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner