2010. január 28., csütörtök

Helyzetjelentés

Nagyon elfoglaltak leszünk az elkövetkezendő hetekben, ezért a jövőben ritkábban fogok jönni. Már ez a hét is eléggé zűrös volt. Hétfő délutánra anyát behívta a főnöke. Mondjuk még kb 4 hónapig itthon lesz, de azért nem árt már most tisztában lennie azzal, hogy hol és hogyan fogják alkalmazni. Amíg anya a munkahelyén volt, addig én nagyiéknál játszottam. Ott volt Nene és Réka is. Anya jó sokáig maradt távol, 1/2 7 is elmúlt már, mire visszaért, és ráadásul nem is tudott mindent elintézni...
Úgy volt, hogy emiatt kedden is talizom nagyiékkal, de aztán közbejött valami, úgyhogy a keddi randit áttettük szerdára. Délelőtt vittek ák apáék. Csak papa volt otthon, ő vigyázott rám, amíg az ősök távol voltak. Kicsit sírtam, amikor anyáék elmentek, de aztán megnyugodtam, és beszélgettem meg tv-t néztem papával. Anyáék dél körül értek vissza, pont mikor ebédelni kezdtem. Papa szerint rendkívül jó gyerek voltam, pedig kicsit tartott tőle, hogy mivel szerinte anyáék sokat tutujgatnak, majd hisztis leszek meg ilyenek...
Miután anyáék visszaértek papa elment nagyiért, aztán megérkezett Réka is. Nenére (akinek tegnap volt a 11. szülinapja) hiába vártunk, neki nagyon sokáig kellett az iskolában maradnia. Három is elmúlt már mikor hazaindultunk. Persze én hullafáradt voltam, úgyhogy a kocsiban elaludtam és később is csak annyi időre tértem magamhoz, amíg anyáék bevittek a házba és megszabadítottak a ruháim nagy részétől. 5 óra után ébredtem fel. Este aztán nehezen ment az altatás... Mindenáron hintázni akartam, meg almát enni, úgyhogy csak jóval 10 óra után aludtam el a nappaliban.

Február 1-jétől anya "iskolás" lesz. A suli 8 hétig fog tartani, és minden hétköznap délután kell majd mennie. Persze napközben is sokat kell majd tanulnia, készülnie, ha eredményesen szeretné zárni a tanfolyamot, úgyhogy nem biztos, hogy marad ideje a blogom vezetésére, főleg mivel a közös programok torna, cincogó, úszás nem maradhatnak el... Azért majd igyekszünk ide is benézni.

Más:
Mutattam már az új konyhámat? Neeeem? Akkor tessék:). Itt aztán lehet keverni a kását, meg sütni a pogácsát:))! Köszi kerianyu, keriapu!!!:DDDDD

A régi konyhámat, - amit a Jézuska hozott - megtartjuk. Átvisszük nagyiékhoz, ha megengedik. Nemsokára a napom nagy részét náluk fogom tölteni, nem árt ha ők is felszerelkeznek néhány játékkal:).

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner