2010. január 5., kedd

Maci az ágytiszta kislánynak

Tegnapelőtt este anya megígérte, hogy ha még egyszer megengedem, hogy rám adja a bugyipelust, és éjszaka nem pisilek bele, akkor a következő éjszaka már alhatok sima bugyiban. Persze nem hagytam, hogy felhúzza a pelust, úgyhogy apával közösen adták rám, viszont éjjel nem pisiltem bele, úgyhogy tegnap este már nem kellett abban a kitömött meleg bigyóban szenvednem.

Persze most sem pisiltem be, hiszen én már nagylány vagyok. Reggel 1/2 7 körül pár percre felébredtem. Akkor anya megkérdezte, hogy kell-e pisilnem, igent mondtam, és már hozta is a bilit. Lehet, hogy hamarosan ágytiszta is leszek nemcsak szobatiszta? Hiszen még csak 21 hónapos és egy hetes vagyok:). Na ezért már ajándék jár!
És mi jár annak, aki éjjel nem pisil be? Na mi? Na mi? Hát persze, hogy az a zenélő pocakú maci, amin Karácsonykor összevesztem Virággal. Ilyenem még úgy sincs, bőven elfér a játékaim között:)))
Ráadásul anya rátöltötte a kedvenc dalaimat, kisvakondos meséimet és a pancsolós videót, úgyhogy tegnap este már azzal aludtam el.



Más:
Nem tudjuk minek köszönhető, de mostanában sokkal emberibb időpontban szoktam reggel felébredni. Ma is 9 után tértem magamhoz. Anya örül is meg nem is a pálfordulásnak. Azért örül, mert így ő is tovább tud aludni, viszont hamarosan vissza kell mennie dolgozni és akkor majd nekem is jó korán kell kelnem. Szóval nem szerencsés, hogy pont most változik meg az alvókám....
Éjszaka egyébként bolygó hollandit szoktam játszani, és ilyenkor szegény anyán kötök ki, aki még mindig mellettem alszik egy vendégágyon. Néha behúzok neki egyet, meg megrugdosom, de azért szeretem:).

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner