2010. január 16., szombat

Úszás és szülinap

A mai úszás óra nagyon jó volt. Anya fenyegetése, hogy abbahagyjuk az egészet, és a beígért csoki abszolút jó hatással volt rám, mert végig rendkívül fegyelmezett voltam, és csupán egy-két feladatot nem csináltam meg, de azok anya szerint még nem is az én szintemnek megfelelő feladatok voltak.
Anya óra közben folyamatosan dicsérgetett és minden egyes gyakorlat után megjegyezte, hogy nagyon büszke rám, én pedig végig figyeltem, és próbáltam azt és úgy csinálni, amit és ahogyan kérte.
Miután visszatértünk az öltözőbe, apa is megdicsért, és gyorsan elszaladt csokiért. Valamit valamiért ugyebár:)

Úszás után átmentünk keriékhez, mert tegnap tartották Vivi 4. szülinapját. Volt torta is, de én csak palacsintát kívántam. Most már meg se lepődöm azon, hogy bárhol vagyok, palacsinta mindenhol van.... Természetesen Keriéknél is volt:) Gyorsan be is vágtam egyet. Aztán táncoltunk Vivivel és Zsófival. A zenét az iTeddy macim biztosította, amit mindenhova magammal viszek, és anya volt a DJ.
Az ünnepelt sajnos hamar otthagyta a bulit, átment a barátnőjéhez aludni, úgyhogy mi sem maradtunk sokáig, 7 óra felé hazamentünk. Sajnos a fényképezőgépünket otthon felejtettük, úgyhogy képekkel most nem szolgálhatok:(

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner