2010. január 31., vasárnap

Hó és hasmenés

Valahogy nem hoz már lázba ez a sok hó. Tegnap is felkeltem, és mit láttam? Megint esett a hó... és csak esett, esett, esett, esett meg esett. Annyi hó esett, hogy csak na. Megint építettünk hóembert, (de most csak egy kisebbet, mert most nem tapadt annyira a hó) és szánkózni is voltunk anyával. Most nem borultam a szánkóval, csak szimplán elaludtam rajta:))



Szánkón alvó:)

 
Sajnos a tegnapi úszás órát is ki kellett hagynunk, de nem a havazás miatt, hanem mert folyamatos hasmenéssel küzdök:(. Szerdán kezdődött, aztán péntekre teljesen elmúlt, de szombaton megint előjött. Most ezerrel diétázok, csak könnyű ételeket eszem, a tejet, tejtermékeket mellőzzük, és kapok normaflore-t meg smectát. Ma egész nap tünetmentes voltam ugyan, de ez nálam jelent semmit.... Szóval holnap még tuti főtt krumplin és társain kell élnem:(

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner