2010. január 9., szombat

Úszáson történt

Ma nem szerettem úszni... nagyon nem:(. Pedig apa is elkísért bennünket, igaz ő óra előtt átment a tescoban és csak a foglalkozás közepén fedeztem fel, hogy az ablakból figyeli a produkciómat.
Mikor bementünk a medencébe még nem volt semmi probléma. Vidáman ugráltam, meg csúszdáztam be a vízbe. Norton apukája meg is jegyezte, hogy szerinte rengeteget fejlődtem, és sokkal bátrabb lettem, amióta nem látott. A bemelegítő feladatot is úgy-ahogy elvégeztem, de amikor jöttek a kötelező gyakorlatok, teljesen megkergültem. Nem voltam hajlandó buborékot fújni, nyüszítettem, amikor anya behúzott a vízbe és körbevitt a medencében, nem akartam a víz alatt játékokat gyűjteni, nem voltam hajlandó karkörzést, lábtempót végezni, aztán kitaláltam, hogy pisilnem kell és addig toporzékoltam, amíg anya el nem vitt a wc-re. Persze akkor sem változott a helyzet, amikor visszajöttünk. Bár az óra előtt egyedül ugráltam be a vízbe, amikor kötelezően kellett csinálni, már nem ment. Végül anya kiült a medence szélére és leültetett maga mellé. Az oktató néni megkérdezte, hogy miért nem dolgozunk, erre anya azt mondta, hogy Lilike sztrájkol... Az utolsó két feladatot azért megcsináltam. Fogalmazzunk úgy, hogy nem volt más választásom... Az óra után még csúszdáztam párat. Nem az úszást, és a vizet utáltam meg, csak nem szeretem, ha megmondják, hogy mit csináljak...
Még nem olyan régóta járunk a hármas csoportba, meg hát pár foglalkozást ki is hagytunk, de anya szerint ez nem ok arra, hogy sztrájkoljak. Azt mondta, hogy ha a következő foglalkozáson is így fogok viselkedni, akkor búcsút mondhatok az úszásnak. Neki egyébként is megterhelőek már ezek a foglalkozások. A válláról kell beugrálnom meg ilyenek... Szóval annyira nem fog hiányozni neki, mert már most alig bírja....

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner