2009. december 5., szombat

Mikulás

Nem fogjátok elhinni, kivel találkoztam ma a Nagyiéknál! Hát a Mikulással!!!! Anyáék már napok óta emlegetik, hogy jönni fog a Nagyiékhoz, és ha jó leszek, akkor egy csomó finomságot fog hozni nekem, de azt álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyi sok mindent kapok tőle. Meg sem tudom számolni, hogy hány csomagot, meg csokimikulást, meg adventi naptárt és egyéb édességet kaptam, de megkaptam az Bújj-Bújj Zöld ág 1-2 CD-t is Nórinak és Nagyiéknak köszönhetően. Persze be voltam rezelve rendesen, amikor beállított Nagyiékhoz a Mikulás, nem sok hiányzott, hogy elsírjam magam. Szaladtam mindenkihez, anyához, apához, papához... még szerencse, hogy Nene is ott volt, - hiszen hozzá is jött - Ő oldotta kicsit a feszültséget. Végül nem sírtam el magam, de tisztes távolságot tartottam. Azért rendes volt a Mikulástól, hogy nem vitte el az édességeket, amiért olyan mogorva voltam hozzá. Miután elment, gyorsan fel is bontottunk egy csomagot, és megdézsmáltam a tartalmát.
Anya azt mondta, hogy éjjel hozzánk is be fog nézni a Mikulás, ezért este kirakjuk a cipőmet, hátha pottyant abba is valamit. Szerintem a meglepetéseknek még nincs vége.



Ma meglátogattuk dédit is. Eleinte tőle is tartottam kicsit, de aztán megbékéltem vele, és még búcsúpuszit is adtam neki, amikor eljöttünk.

Más:
Ez a negyedik pelusmentes napom. Igaz, hogy mielőtt átmentünk a dédihez anya adott rám pelust, de nem pisiltem bele. Miután nagyiékhoz értünk, gyorsan levetkőztem és már mentem is bilizni. Később, amikor a Mikulás már messze járt, megint ráültettek a bilire, de akkor csak hosszas várakozás után pisiltem a bilibe, pedig közben két pohár vizet is megittam. Indulás előtt aztán pisiltem még egyet természetesen a bilibe, mert már nagy kellett:). Ennek köszönhetően a pelus, amit a hazáig tartó útra adtak rám, megint száraz maradt. Így kell ezt csinálni kérem szépen:)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner