2009. december 17., csütörtök

Apáé, anyáé, Lilié

Amióta nálunk járt a mikulás, tele vagyunk finomabbnál finomabb édességekkel. Anya ma a mikuláscsomagok tartalmát egy kosárba öntötte, és a kosarat a nappaliban lévő komódra tette. Mondanom sem kell, hogy a kosár tartalma igencsak felkeltette az érdeklődésemet. A nap nagy részét azzal töltöttem, hogy próbáltam belőle csokit csenni, de anya mindig résen volt....
Mivel azt mondta, hogy a kosár apáé, így kénytelen voltam visszatenni a kicsent csokikat, nehogy apa később megharagudjon rám. Persze van nekem is csokim a komódon, az adventi naptárban, de azt nem érem el, ráadásul abban csak napi egy kocka csokoládé van. Van csomagja Noncsinak is, csak anyának nincs, ezért úgy döntöttem, hogy készítek neki egyet... A délutáni bilizés után, rámutattam a bili tartalmára és nemes egyszerűséggel ennyit mondtam: "Ez anyáé!"
Ugye milyen jószívű vagyok?

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner