2009. december 3., csütörtök

Második nap pelus nélkül

Ma gyakorlatilag egész nap pelus nélkül voltam, ill csak annyi időre adott rám anya pelust, amíg elszaladtunk a Tescoba, de az is tisztán került le rólam. Egész nap egyszer sem pisiltem be, még a délutáni alváskor sem, és sikerült kakilnom is a bilibe. Egészen estig nem történt velem semmilyen baleset, aztán fürdés előtt kb. negyed órával bekakiltam:((. Senki nem számított erre a második kakira... Nem szidott le anya, viszont majdnem elsírtam magam, amikor megláttam a bugyikámat:( Legközelebb jobban fogok vigyázni!!

Egyébként ma pont azért voltunk a Tescoban, hogy bugyikat vegyünk, és kaptam is több mint 10 darabot. Közösen választottunk anyával, és együtt mostuk, meg teregettük ki őket. Nagyon büszke vagyok az új ruhadarabjaimra, vigyázni fogok rájuk.

Közben Virág megígérte, hogy ha megint belepisilek a bilibe, akkor vesz nekem egy bárányos babát. Te tudod Virág! Elkezdhetsz gyűjteni rá:)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner