2009. december 12., szombat

Még mindig a szobatisztaságról...

Tegnap és tegnapelőtt is csak bilibe végeztem a dolgomat. Csütörtökön mondjuk nem voltunk sehol, így könnyebb volt, viszont pénteken Cincogóztunk. Természetesen mielőtt elindultunk a közösségi házba, kaptam pelust, de tisztán került le rólam, mert indulás előtt biliztem egyet, és miután hazaértünk megint gyorsan ráültem a bilire. Mostmár nem kell anyának szólnia, magam is megtalálom a bilit, ha dolgom van, sőt a nadrágomat, és a bugyimat is lehúzom egyedül, (ha valaki segíteni próbál, kiabálni kezdek, hogy "Enyém! Enyém!"). Ha az ősök engednék, a bilit is kivinném egyedül, de azt azért nem engedik, mert félnek, hogy mire a wc-hez érek, kiöntöm a tartalmát, és hát lássuk be, ebben van némi igazság....
Éjszaka ugyan pelusozok, de nem is várja el tőlem senki, hogy 20 hónaposan egyből ágytiszta is legyek. Már az is nagy dolog volt részemről, hogy egymás után három éjszaka, nem pisiltem be. Mindennek megvan a maga ideje.

Kár, hogy tél van és hideg... Ha nyár lenne, biztos már ma pelus nélkül vinne anya az úszásra.

2 megjegyzés:

lidérc1 írta...

Nagyon ügyi kislány vagy!!!!!
A Jézuska, ezért biztosan nagyon gazdagon fog megajándékozni!
Puszi, Keri:)

Névtelen írta...

én is ebben reménykedem:)

 

Design By:
SkinCorner