2009. december 28., hétfő

Karácsony első napja

25-én korán keltem és első dolgom az volt, hogy leszaladtam a nappaliba ellenőrizni, hogy megvan-e még a fa meg az ajándékaim. Aztán megreggeliztünk, főztem anyának meg apának egy kávét az új konyhámban, és nem sokkal később elindultunk Katiékhoz, akik ebédre vártak minket meg nagyiékat.
Mi értünk oda elsőként, úgyhogy amíg nagyiékra vártunk produkáltam magam a csajoknak. Miután nagyiék megérkeztek, a lányok megmutatták a fájukat és elmondták, hogy az ő fájuk alatt is hagyott valamit nekem a Jézuska. (Biztos tudta, hogy pénteken náluk leszek:))). Persze nagyiék sem üres kézzel jöttek. Kaptam egy ugató és sétáló kiskutyát, cd-t, csokit, egy gyönyörű rózsaszín sapkát sállal, egy zenélő iskolabuszt, egy lávalámpát meg egy papucsot. (Ez utóbbit nagyinál fogom hordani, amikor náluk leszek:)).
A Karácsonyi ebédet meglehetősen hamar lezavartam. Pár szem répát ettem egy kis húslevessel, és egy kis husit is bekaptam, de azt később ki is köptem Kati legnagyobb örömére:).
Negyed három is elmúlt már, mikor hazaindultunk Katiéktól. Sietnünk kellett, mert Keriéket vártuk látogatóba. Keriék elég sokat késtek, mert nem indult el a kocsijuk,  négy is elmúlt már mire befutottak. Virág és Balázs azonnal kiszúrták az ajándékaikat, és ahogy beléptek a nappaliba azonnal bontogatni kezdték a csomagokat. Szerencsére én sem unatkoztam, ugyanis keriéknél is hagyott ajándékot nekem a Jézuska. Egy rózsaszín hercegnős babakocsit, és egy babát kaptam még.
Elsőre nekem Virág ajándéka jobban tetszett, jól össze is vesztem vele a Teddy macin. Innen is üzenem a Jézuskának, hogy én is nagyon szeretnék egy zenélő, videókat lejátszó Teddy macit!!!
Persze azóta megbarátkoztam a saját ajándékaimmal, tényleg az összesnek nagyon örülök!
Keriék 25-én nálunk aludtak. Virág az én szobámban kapott helyet. Szegénykém elég későn tudott elaludni, mert én annyira túlpörögtem, hogy este 11-ig nem lehetett ágyba dugni.




Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner