2009. december 28., hétfő

Karácsony második napja

Bár 25-én én voltam az utolsó aki elaludt, természetesen másnap én ébredtem legkorábban, aztán szépen sorban felvertem mindenkit... Virágot már megreggelizve és átöltözve köszöntöttem.
Miután a többiek is megreggeliztek játszottunk az uncsitesókkal. Jobban mondva ők szépen játszottak egymással, én pedig ott sertepertéltem körülöttük:). Aztán anya felvitt a kisszobába pihizni, de nekem nagyon nem akaródzott aludni, úgyhogy az lett a vége, hogy szobafogságra ítéltek és addig nem jött vissza anya, amíg be nem másztam az ágyamba. Végül a fáradtság győzött, és elaludtam.

Ébredés után magamhoz vettem pár falatot aztán felfedező útra indultam a játékaim között. Anya közben Balázzsal és Virággal értelmes éttermeset játszott. Próbáltam besegíteni a főzésbe és a kiszolgálásba, de kb olyan voltam a konyhai eszközök között, mint egy elefánt a porcelánboltban.... Ettől függetlenül feltaláltam magam, játékpénzt csentem Balázséktól, elvettem az ételeiket meg ilyenek:D.

Este sokáig fent maradhattam, és amíg a nagyok TV-ztek, addig én a kanapé tetején ugrabugráltam. Megint jócskán tíz óra után aludtam el, de ezúttal legalább csendben vártam az álommanót:).

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner