2009. december 4., péntek

Harmadik pelusmentes nap

A mai pelusmentes napom is teljesen rendben volt, egészen délután 1/2 4-ig. Akkor ugyanis kakilnom kellett... éppen a hálóban voltunk anyával, és mire leértünk a bilihez, már késő volt:(((. Na mindegy, legközelebb talán ügyesebb leszek...
Később aztán kimentünk a kertbe, mert nagyon látni akartam kívülről a fényeket, persze a kerti sétára anya nem adott rám pelust, ugysem engedtem volna, hogy elvegye a bugyikámat:). Az első utunk a postaládához vezetett. Kiderült, hogy anya munkahelyéről érkezett egy ajánlott levél, amit a postásbácsi nem tudott átadni, mert elromlott a csengőnk, így csak egy cetlit dobott be a postaládánkba. Na, mehettünk a postára... Mivel teljesen fel voltam öltözve, anyáék úgy döntöttek, hogy nem visznek vissza és nem cserélik le a bugyikámat, így történt, hogy pelus nélkül kocsikáztunk a postára. Az út a postáig nagyon színes és érdekes volt, ugyanis nem csak a mi házunk van már ünnepi fényekkel kivilágítva.
Anya egyedül ment be a postára, én addig kint maradtam apával a kocsiban. Legalább fél óráig volt bent anya, én már tiszta ideg voltam, hogy hol lehet ilyen sokáig. Aztán megejelent egy A4-es pufi borítékkal a kezében, amiben valami titokzatos dolog lehetett, mert apának is csak titkososan mutatta meg, úgy, hogy én még véletlenül se láthassam...
A posta után gyorsan hazamentünk, kicsit még gyönyörködtem a mászó mikulásban, aztán bementünk a házba, ahol anya nagyon megdicsérgetett, mert száraz maradt a ruhácskám, nem pisiltem össze a bugyikámat.
Sajnos az öröm nem tartott sokáig, mert később anya kicsit apa gondjaira bízott és akkor megtörtént a baleset, bepisiltem... Hiába, apa még nem tudja, hogy milyen trükkökkel lehet bilire ültetni, és a jelzéseimet sem ismeri. Pedig egyre ügyesebb vagyok ám. Mostmár néha szó nélkül odaballagok a bilihez, ha dolgom van, és megpróbálom lehúzni a nadrágomat, és két-három óráig is kibírom pisilés nélkül. Kell ennél több 20 hónaposan???

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner