2009. december 16., szerda

Az első mondatom:)

Ma reggel ébredés után vidáman konstatáltam, hogy az éjszaka folyamán hóval borították be a kertünket. Villámgyorsan felöltöztem, hogy az ablakból szemlélhessem a hóesést, és nem kellett sok idő, hogy a fejemben korareggel megfogalmazódott mondatot kimondjam: Esik a hó!

Apát is felhívtam, meg keresztanyut is, és őket is tájékoztattam, hogy nálunk bizony "esik hó". Később anyával kocsiba pattantunk, hogy mamát és Noncsit elvigyük az orvosi rendelőbe. A kocsiból még élvezetesebb volt a látvány, az egész utat végigkiabáltam: "Esik hó! Esik hó!"
Alig várom már, hogy az ősök elvigyenek szánkózni, meg, hogy építsünk hóembert!
Ma sajnos semmire nem volt időnk, mert a délutánt hypermarketekben töltöttük....

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner