2009. december 7., hétfő

Ma

A tegnapi nap egyértelmű visszalépés volt a szobatisztaságra vezető úton. Most inkább nem részletezném a történteket, csak annyit írok, hogy kaki is és pisi is került a bugyiba....
Ma reggel viszont száraz pelusban ébredtem, amivel megint szereztem egy pár jó pontot:)

Délelőtt a Möbelixbe mentünk anyával, délután pedig a Deichmannba, meg a Tescoba és a Müllerbe. Mama és Dédi Jézuskájának segítettünk beszerezni pár dolgot, pl egy szandit, mert a régiből már kilóg a nagylábujjam, meg egy lepkés ágyneműhuzatot a baldachinos ágyamhoz, de ezek titkosos dolgok, csak Karácsonykor kaphatom meg őket, ha addig is jó leszek. Miközben hazafelé igyekeztünk a Tescoból, az egyik kanyarban megcsúsztunk, olyannyira, hogy megpördült az autó, de én nem ijedtem meg egyáltalán csak anya kapott frászt. Még szerencse, hogy nem jött szemből senki, különben nagyon rosszul jártunk volna. Miután sikerült megállnunk, anya gyorsan kiszállt a kocsiból, hogy megnézze, minden rendben van-e, és a mögöttünk jövő bácsi is megállt, hogy segítsen. Szerencsére nem lett defektünk, úgyhogy folytathattuk az utunkat hazáig. A hazáig vezető utat anya végigremegte, én meg átaludtam:))
Apa szerint lehet, hogy volt valami csúszós dolog az úton amire rámentünk, és attól pördült meg az autó....

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner