2009. február 10., kedd

Rosszcsont michelin baba

Extra hisztis vagyok már két napja. Most tényleg sehol, és semmi sem jó nekem. Lehet, hogy a fogzás miatt vagyok ilyen érzékeny, úgyhogy most már nagyon szurkol mindenki a családban, hogy bújjon/bújjanak ki azok a fránya fogacskák.

Tegnap a konyhában elkezdtük szoktatni a lábamat az új cipőcskéhez, és ma már terepen is kipróbálhattam. A kertbe sétáltam ki benne anyával. Elég lassan haladtunk, mert rengeteg érdekes és új dologgal találkoztam. Minden kis kavicsot, fűszálat, levelet, bokrot megvizsgáltam, míg eljutottunk Pepe nyuszi házáig. Útközben összefutottam a kiscicámmal, Bajusz úrral is, aki júliusban született, meg találkoztam Bajusz úr anyukájával Fricivel és láttam Maci kutyát, aki már nagyon öreg és vak is. Még szerencse, hogy a cicák segítenek neki közlekedni és vigyáznak rá:). Nem voltunk sokáig kint a kertben, mert hideg volt és a lábamat is fokozatosan kell hozzászoktatni az új cipőhöz.
Indulásra készen:
Michelin baba:

A napokban új játékot találtam ki. Mivel anyának sikerült áthatolhatatlan barikádot építenie a nappali és az étkező közé, így most a komódra a játszó asztalra és az etetőszékemre történő felmászással hozok sikítófrászt rá:))


Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner