2009. február 17., kedd

3. fogacska + a hóember

Végre, végre, végre!!! Minden bajom okozója, a bal felső középső metsző fogam végre áttörte az ínyemet. Mostantól tehát három fogam van, de érkezik a következő, úgyhogy elképzelhető, hogy lesznek még nyűgös nappalaim és éjszakáim:(

Más:
Délután tényleg kimentünk a kertbe hóembert építeni. Én eleinte a babakocsiból figyeltem az eseményeket, később pedig anya lábába kapaszkodva irányítottam az építést. A hóembernek, ill. hógirl-nek faszénből van a szeme, répából az orra és a szája, és krumpliból a gombjai. Az egyik keze egy seprű, a másik pedig egy síbot lett, a fejére pedig jobb híján egy fémvödör került:).
Ő lenne hógirl. Bajusz úr is megismerkedett vele:)))
Miután a hóember elkészült, anya megmutatta az érzékszerveit.:)) Egy fontos dolog hiányzik róla; füleket nem csináltak neki...

A szánkózás és a hóember építés miatt ma szinte egész nap kint voltam. Eltekintve két nagyobb eséstől, amikor is fejjel előre zuhantam a hóba, jól éreztem magam, de azért jó volt délután bejönni a meleg lakásba, és levenni végre az űrfelszerelést:)).
Asszem ennyi elég is volt a télből, most már jöhet a tavasz!!!!

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner