2009. február 3., kedd

Rosszalkodom

Én egy rendkívüli baba vagyok. Mindig elfoglalom magam valamivel, amikor az ősök éppen nem érnek rám:)). Tegnap anya kókuszkockát sütött. Amikor elkezdte a sütögetést még aludtam, de aztán egyszercsak felébredtem, és mivel láttam, hogy nagyon elfoglalt, ezért úgy döntöttem, nem zavarom, inkább keresek magamnak valami jó játékot. Feltúrtam a kincsesládámat és körülnéztem a játékos ládámban is, de semmi érdekeset nem találtam. Aztán egyszercsak megpillantottam a lehető legizgalmasabb játékot, egy szinte bontatlan nedves törlőkendős tasakot. Naná, hogy annyi törlőkendőt szedtem ki belőle, amennyit csak tudtam. Hogy mit csináltam a törlőkendőkkel??? Na mégis mit csinálhattam volna?... Hát megkóstoltam őket egytől-egyig:), aztán az egyik törlőkendővel a számban körbemászkáltam a nappalit. Sajnos anya nem díjazta annyira az új játékomat, pedig én csak jót akartam:).
Nem is értem... Már az is baj, ha csendben vagyok?!?....


Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner