2009. február 19., csütörtök

Nagyiék

Váratlan vendégem volt ma reggel. Nagypapám ugrott be hozzánk, mert nagyit vitte fodrászhoz. Aztán, amikor nagyi készen lett, ő is meglátogatott engem.

Nagyi karjáról holnap veszik le a gipszet, úgyhogy még egyszer utoljára jól megnéztem és megvizsgáltam :) .



Sajnos nagypapám hétfőn Hévízre megy gyógyulni két-három hétre. Remélem, hogy a kezelés után nem fog annyira fájni a dereka, és azt is remélem, hogy mielőtt bevonul a kórházba, még egyszer meglátogat engem nagyival.
Egyébként zűrös napom volt ma. Annyi teendőm volt, hogy még a délutáni csendespihenőt is ki kellett hagynom. Anya ugyan próbált elaltatni, de nekem rettentő fontos dolgom akadt, úgyhogy végül feladta a küzdelmet :)) .
Hogy milyen fontos elintéznivalóm volt alvásidőben? Nos, először sürgősen rendet kellett raknom a kincsesládámban:
Aztán pedig mászhatnékom támadt,:


aminek ez lett a vége: :(

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner