2009. február 1., vasárnap

Maszatkirálynő:)

Hol volt, hol nem volt, az Operenciás tengeren is túl, az üveghegyen is túl, ott ahol a kurta farkú malac túr, volt egy verseny, amin rajtam kívül még sok-sok baba, kisfiú és kislány részt vett. A verseny egy hónapig tartott, rengetegen szavaztak, míg végül egy kislány nagy előnnyel megnyerte azt. Ez a kislány pedig én volnék:))

Ezúton nagyon köszönöm:

  • keresztanyuéknak
  • Nagyinak és nagypapának
  • mindenkinek, akinek Nagyi szólt
  • nagynéniméknek és uncsitesóimnak
  • Judit néninek
  • Nórinak
  • Balatoni Pistáéknak
  • Balatoni Ildinek
  • a Krekács családnak
  • a Pados családnak
  • Révay Barbinak
  • Renkó Gabinak és Petinek
  • Cseh Klárinak
  • Anya meglévő és volt munkatársainak: Göttinger Erikának, Jacsó Andinak, Ladinszky Juditnak, Gyarmati Janinak, Kapuvári Katának, Stiffel Gerinek, Erdeiné Áginak, Tóth Zsuzsinak, Farkas Lillának, Bakos Györgyinek, Simon Mesinek
  • Apa munkatársának Móninak
  • Csokinak
  • A fórumos csajoknak: Evelinnek, Téjé Juditnak, Nicinek, Bambinak, Boginak, Atizkának, Gumimacinak, Ercsinek, Briginek, Kerekes Zsuzsának, Mezsónak, Geninek, Borsikának, Marcianyunak, Marynek
  • Az uszis csajoknak
  • A szomszédoknak: Szente Katinak és Rita néninek
  • Zsanettnek, Hajlinger Katának és Gondáné Bettinek
  • anyának és apának
  • valamint mindenkinek, aki név nélkül, ismeretlenül

szavazott rám!!

3 megjegyzés:

Unknown írta...

mi mindent megtettunk
ejjen ejjen:)
na es mit nyertel kiskiralyno?

Ercsi írta...

én is küldtem ám!!! :))))

gratulálok!
Mit nyertetek?

Lili írta...

Köszi csajok!
Ercsi ne hari, nem tudtam, hogy te is szavaztál, de most gyorsan javítottam a listát! Hát azt még nem tudom, hogy mit nyertem, de majd közzéteszem, ha már tudni fogom.

 

Design By:
SkinCorner