2013. december 12., csütörtök

Történések

Ezt a hetet itthon töltöm. Kedden apa elvitt az orvoshoz, aki megállapította, hogy kötőhártyagyulladásom van és szemcseppet írt fel. Már előre félt anya, hogy hogy fogja a szemembe csepegtetni a cseppet, de ezúttal engedtem neki, sőt még ki is támasztottam a szememet :)

Amúgy nagyon várom már a karácsonyt, mindennap megszámolom, hogy hány nap van még hátra. Anya azt mondta, hogy 24-én el kell mennem itthonról különben nem fog jönni a Jézuska, mire én megjegyeztem, hogy csak akkor megyek el itthonról, ha Noémi is elmegy. Milyen dolog már, hogy ő láthat mindent... De anya azt mondta, hogy Noémi sem lát semmit, mert ez az egész egy varázslat, pikk-pakk történik minden. Így meg aztán főleg nem értem, hogy miért kell lelépnem itthonról :(

Ebből még lesz vita 24-én, az már biztos...

Kari előtt még azért lesz néhány közös progi anyával. Holnap pl. elkísérhetem fodrászhoz, meg kozmetikushoz, mert este karácsonyi  bálba megy. Szombaton délelőtt Ténia szülinapja lesz, 3-tól pedig a várva-várt Disney on Ice eseményre vagyunk hivatalosak az arénába. Vasárnap sem fogunk unatkozni, kis gyerekeknek fogunk kreatívkodni. Anya ugyanis jövő héten kedden egy gyermekotthont fog meglátogatni jótékonysági célból és az ott lévő gyerekekkel fog karácsonyi díszeket készíteni. Az alapot még itthon elkészítjük.

Amúgy amikor anya elmesélte, hogy hova megy kedden, nagyon meglepődtem. Nekem nagyon fura, hogy vannak olyan gyerekek, akik anyukájuk és apukájuk nélkül kénytelenek felnőni. Mondtam is anyának, hogy nem szeretném ha erről beszélne, mert szomorúsággal tölt el. De azért azt megjegyeztem, hogy annyira örülnék, ha venne onnan egy kis lányt akivel tudnék itthon játszani... Elég uncsi egyedül :(

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner