2013. december 29., vasárnap

Kari után - iskola keresés

Csütörtökön Katiék látogattak meg minket és köszöntöttek Karácsony alkalmából. Kati elmondta anyának, hogy meleg szívvel ajánlja azt az iskolát, ahova Réka és Nene járt. Megy a hezitálás ugyanis, hogy hova írassanak be. Két lehetőség van, az egyik a gyáli Ady Endre iskola, ami tőlünk kb 10 percre van gyalog, és ahova a legtöbb ovis társam járni fog, illetve a Pannónia Általános Iskola Wekerlén, ami anya szerint színvonalasabb iskola, mint ahova helyileg tartozom. Ez az iskola ráadásul a kompetencia felméréseken bőven országos és budapesti átlag felett teljesít, ráadásul első osztálytól kezdve van angol oktatás, viszont ha oda íratnak, akkor teljesen új közegbe fogok kerülni ahol egyetlen ismerősöm sem lesz, ezt pedig nem igazán akarja anya. (Bár amikor ő kezdte az iskolát, ő is egy teljesen új közegbe került ugyanis, pont iskolakezdés előtt költöztek el és lám, lám túlélte és még barátai is lettek.) Márciusban lesznek a nyílt napok, meg fogjuk nézni mindkét iskolát mielőtt döntünk...

Amúgy én már nagyon készülök az iskolára. A nagyiéktól kapott iskolás dolgokat betettem az új Hello Kittys táskámba (amit szintén nagyi Jézuskája hozott) és olyat szoktam játszani, hogy iskolába megyek, meg házi feladatot kapok stb... Van egy képzeletbeli testvérem is, aki nagyon rossz tanuló, mindig egyeseket kap, míg én csak ötöst. Szoktam felelni is az iskolában általában történelemből (a mohácsi csatából, ahol meghalt II. Lajos király) és hittanból (Jézus születéséből). Anya azt szokta mondani, hogy nagyon reméli, hogy ha már tényleg iskolás leszek, akkor is ilyen szorgalmas és jó tanuló leszek :)

Más: Mivel kiderült, hogy Keriék mégsem jönnek át sziveszterkor, így tegnap anyával kiraktuk a lovastábort. 9 zacskóból és három füzetből állt a készlet, több óráig tartott mire elkészültünk. Utána lovasversenyt játszottunk, amin mindig az a bábu nyert, akivel én voltam, mert anya lova mindig megsérült. Miután befejeztük a játékot szétszedtük a tábort, mert még egyszer ki akarom rakni, csak azt nem tudom, mikor fogom, mert annyira elfoglalt vagyok...

Építkezés közben:

lego gyűjteményem újabb darabjai:
Olivia háza
Nyári lovastábor:
 Heartlake city uszoda:
 Delfin cirkáló:

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner