2013. december 14., szombat

Ténia szülinapja

Ma tartották Ténia szüinapját. Mivel én a héten beteg voltam és nem mentem oviba, így a meghívó az ovis szekrényemben maradt. Egészen tegnap estig abban a tudatban voltunk, hogy a buli Téniáék házában lesz. Egy véletlen folytán derült ki, hogy máshova rendezték ugyanis anya facebookon kapott üzenetet Bence anyukájától, hogy mi megyünk-e. Erre anya visszaírta, hogy nem biztos, mert este karácsonyi bálba megy, így nem biztos, hogy másnap olyan állapotban lesz, hogy el tudjon vinni. Bence anyukája felajánlotta, hogy szívesen elvisz, mire anya megköszönte, jelezve, hogy úgysem tudja pontosan, hol laknak Téniék. Erre Bence anyuja visszakérdezett, hogy nem az M5 kalandparkban lesz a buli? Az ő meghívójukon az van :). No hát így derült ki, hogy hol lesz a buli. Ha Bence anyukája nem kérdezi meg, hogy megyek-e, akkor reggel 10-kor simán odavitt volna anya Téniáék házához, amiről azt sem tudja, hogy hol van....

Bár éjjel kettőkor jött haza, reggel korán felkelt összeszedte magát és engem és 10:00-ra elvitt a kalandparkba. A buli nagyon jó volt. Ténia rajtam kívül Mesit, az ikreket, Bencét, egy régi csoporttársunkat és még egy általam nem ismert kis lányt hívott meg. Sajnos mi csak délig maradtunk, mert délutánra más programunk volt....

Képek:
Anyával
 Az ünnepelt
 Bencével

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner