2013. december 18., szerda

Ovis karácsony


Ma volt a karácsonyi buli az oviban. Anya természetesen elfelejtett kekszet és üdítőt vásárolni rá, úgyhogy reggel hatkor mehetett a boltba... :) Hiába, akinek nincs esze, legyen notesze...

Az ovis karácsonyról nem tudok beszámolni, csak annyit tudok mondani, hogy jó volt. A néphagyomány foglalkozásra járók (köztük én is) felléptünk. Az aulában volt a program. Mi táncoltunk és karácsonyi dalokat énekeltünk. Fogalmam sincs, hogy ennyi hiányzás mellett, hogy sikerült megtanulnom a dalokat...
A műsor után volt dizsi, ott is táncoltunk, többek között a gangnam style-ra :)

Ajándékot is hozott a Jézuska mindenkinek. A mi csoportunk egy vödröt kapott, amit az anyukák díszítettek ki az adventi délutánon a Jézuska segítségével. Az én vödröm eléggé extravagáns lett. Felül rózsaszín, alul fehér, közepén egy fekete csíkkal. Különböző ruhadarabok és kiegészítők vannak rajta és az van ráírva, hogy Lilike, meg Fashion. Kérdeztem anyát, hogy segített-e a Jézuskának. Először tagadott, de amikor mondtam, hogy szégyellje magát, hogy ő nem ment be az oviba, bevallotta, hogy bizony ő is segített az én vödröm elkészítésében. Csak hát ha egyszer a Jézuska hozta ezt az ajándékot, akkor nem érti miért kellett Juci néninek elárulnia, hogy pár anyuka, meg Rózsika néni díszítették ki a vödröket...

Mi is csináltunk ajándékot az anyukáknak. Az enyémet főleg Rózsika néni csinálta, mert én elég sokat voltam beteg. Este amikor anya hazajött átadtam neki, nagyon boldog karácsonyi ünnepeket kívánva :)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner