2013. december 25., szerda

Szent nap és Szenteste

Reggel Boldog Karácsonyt-al ébresztettem anyát. Végre-végre ez a nap is eljött. Napok óta azt mondogattam, hogy nekem semmit sem fog hozni a Jézuska, mert rossz gyerek vagyok. Már-már őrületbe kergettem ezzel a családomat. Bár a fentieket komolyan gondoltam, mégis betartottam a szabályt, és nem tettem be a lábam a titokszobába, ahol a Jézuska ügyködött. Anya mondta, hogy oda csak felnőttek mehetnek be Karácsonyig... Egyszer anya ugyan beküldött oda, hogy legyek szíves kihozni a porszívót, de mondtam, hogy sajnálom, nem tehetem meg, mert nem mehetek be a titokszobába.... Ha bementem volna, lehet megláttam volna az ajcsijaimat. Anya azt mondta, hogy fura gyerek vagyok, mert amikor ő kicsi volt, Karácsonykor már pontosan tudta, hogy mit fog kapni, mert addigra simán felkutatta. Én viszont tényleg nem kutakodtam, csak izgultam, hogy kapok-e egyáltalán bármit.
Anya azt is mondta, hogy rossz gyerek nincsen és Karácsonykor mindenki kap valamit, a nem nagyon jók is. Én azért féltem, hogy kimaradok az osztásból....

A napot amúgy nagyiéknál töltöttem apával, anya pedig egész nap otthon takarított (már három napja csak takarít, merthogy a Jézuska piszkos lakásba nem teszi be a lábát). 4 óra után indultunk haza nagyiéktól, ők is elkísértek minket. A kapuban már várt rám anya és rögtön bekísért mama szobájába. Közben befutottak nagyiék és apa is, mindannyian mama szobájában várakoztunk, amikor egyszercsak megszólalt a csengő és a Csendes éj dal. Akkor lassan besétáltunk a nappaliba. Egy plafonig érő fa állt ott, alatta szépen becsomagolt ajándékokkal. A legtöbb ajándék hercegnős papírba volt csomagolva. Gondoltam, azokat biztosan én kaptam. Rögtön elindultam az ajándékokért, de nagyi szólt, hogy mondjuk el a karácsonyi verset először. Én persze nem akartam, úgyhogy anya és nagyi mondták el. Aztán Boldog Karácsonyt kívántak egymásnak és nekem és átadták az ajándékokat. Nyugodt szívvel mondhatom, hogy ez a Karácsony nálunk a legoról szólt. Megkaptam Olívia házát, a lovastábort és a hajót is, aminek hihetetlenül örültem. Apa kapott egy Ipadet, anya egy táskát, egy sálat, meg egy ruhát és a kedvenc parfümjét, amin nagyon meglepődött, mert arra már nem számított. Noncsi is megkapta az mp4 lejátszót, amit annyira szeretett volna, mama pedig egy teáskannát. Nagyiék hamar elmentek, mert Katiék meghívták őket vacsorára. Miután hazamentek anya a kezembe nyomott még egy dobozt, azzal a szöveggel, hogy ezt azért kapom, hogy ne veszekedjek apával. A dobozban egy tablet volt. Az örömöm ezzel felhőtlen lett. Ennyi mindenre nem számítottam. Miután beállítottuk a tableteket, apával nekiálltunk kirakni a lego hajót. Én miután megláttam, hogy mennyire bonyolult, otthagytam apát és a tablettel foglalkoztam, de aztán visszamentem és a felső részét tulajdonképpen egyedül raktam ki. Anya ott volt mellettem, de csak azért, hogy szóljon, ha valamit esetleg rossz helyre illesztettem. Miközben a hajót építettük apa megkérdezte, anyától, hogy hol a doboz, akkor anyának eszébe jutott, hogy van még valami a fa alatt, amit nem bontottam ki. Jó pár bontatlan ajándék van még ott, de anya azt mondta, hogy Virágéknak, meg Rékáéknak is tett oda valamit a Jézuska, úgyhogy nem kíváncsiskodtam. Aztán anya elém húzott egy dobozt, amiben egy legó tartó volt. :)
Miután a hajó elkészült, Olívia házának is nekikezdtem, de azt már nem fejeztem be, mert nagyon későre járt már az idő.

Természetesen a hajó rakása közben az ünnepi vacsorát is megejtettük, bár senki nem volt éhes. Én csak egy kis kukoricát ettem. (Meg előtte egy rakat sütit és szaloncukrot... :))

Este amikor aludni mentünk megölelgettem anyát és elmondtam neki, hogy nagyon szeretem őt is meg apát is és megköszöntem neki azt a sok-sok mindent amit kaptam, mert bár én hiszek a Jézuskában, de a szívem mélyén tudom, hogy anya és apa segítettek neki ezt a sok-sok mindent beszerezni. 

A mi kis karácsonyfánk:
 A majdnem elfelejtett ajándék :)
 Lego hajó. Pontosan erre vágytam :)
 Játék a fa alatt :)
 A legnagyobb meglepetés, amire igazán nem számítottam, de nagyon nagyon örülök neki :)
 A fa előtt:
 Apa sem unatkozik...

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner