2013. december 26., csütörtök

December 25

Ma keriék látogattak el hozzánk. A Jézuska az uncsitesóknak is tett ajándékot a fánk alá, keriék fája alá pedig nekem. A változatosság kedvéért még egy legot kaptam :). Virágnak egy titkos naplót, egy filly pónis ágyneműhuzatot és egy muffin babát hozott a mi Jézuskánk, nagyon örült nekik. Balázsnak pedig Anya azt mondta, hogy egy dolgot levehet a fáról, és az az övé lehet. Balázs hosszas keresgélés után egy ezüst boríték mellett döntött. Sztem nagyon jól tette, mert igazság szerint pont azt szánta neki a Jézuska :)

Az ajándékozás után apa és keriapa elmentek, mi pedig megebédeltünk. Apáék pont akkor értek vissza, amikor befejeztük az ebédet. Ebéd után leültünk legozni. Balázs összerakta a strandot, Virág a kisállatszalont, én pedig Olivia házának álltam neki, de nem volt kedvem befejezni, úgyhogy anya, Balázs és Virág fejezték be. Én addig a tabletemmel játszottam. Virág amúgy pont olyan tabletet kapott, mint én, csak egy picit nagyobbat. Keriapu rátette nekünk a skype-ot, így miután hazamentek tudtunk még csevegni. Amúgy abban maradtunk, hogy Virág és Balázs 30-án visszajönnek hozzánk és egy napot itt töltenek. Kerianyuék pedig 31-én követik őket. Megegyeztünk, hogy a lovastábort addig nem nyitunk ki, együtt fogjuk kirakni.

Este még festegettem, meg elkezdtem újra kirakni a strandot.  Majdnem éjfél volt, mire végre elaludtam.
Néhány kép a végére:










Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner