2013. december 5., csütörtök

Csalás történt az oviban

Ma az oviban járt a Mikulás. Legalábbis ő azt mondta, hogy ő a Mikulás, de én tudom, hogy nem az igazi Mikulás volt, mert:
1, Nem volt szemüvege
2, Mű volt a szakálla, látszott, hogy gumival volt az arcához rögzítve.

Azért a csomagot természetesen elfogadtam tőle.

(Amúgy a csomagokat anya állította össze kedden éjjel, de ezt én nem tudhatom, mert amikor csinálta - éjjel 1 és 3 óra között - az igazak álmát aludtam. Viszont azt megállapítottam, hogy valami történt nálunk, ugyanis találtam itthon ugyanolyan mikulászsákot, amilyenbe mi kaptuk a csomagot, illetve dobozokat is, amikbe smarties mikulások voltak csomagolva.... Mondtam is anyának, hogy itt a bizonyosság, hogy az igazi Mikulás már járt nálunk.)



Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner