2013. december 26., csütörtök

December 26.

A meglepetéseknek úgy tűnik nincs még vége... Ma nagyiékhoz voltunk hivatalosak karácsonyi ebédre. Szépen felöltöztem megint, hiszen meg kell adni a módját az ünneplésnek. Nagyiéknak csak egy kis fát hozott a Jézuska, de annál több ajándék volt alatta. Nekem is tett a fa alá pár (egy csomó) meglepetést; csupa kreatív, meg iskolás dolgokat. A legjobban a házikónak örültem, amit ki lehet szinezni. Alig vártam már, hogy otthon legyünk és összeállítsuk. Azonnal be is rendeztem, miután kész lett. Beraktam a puzzlet, a gyönykészletemet, a hello kittys uzsistáskámat, amiket nagyiéknál kaptam, meg a nagy legos dobozomat és persze a tabletet is TV gyanánt :). Apa meg nekiállt kiszinezni, de hamar megunta, úgyhogy most csak a tető egyik fele van kész. A többit, majd szépen lassan befejezem, ha időm engedi.

Holnap sajnos már vége az ünnepnek, de ha minden igaz még vár rám valami meglepetés Katiéktól is. Ők holnap délután látogatnak meg bennünket :)











Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner