2013. december 14., szombat

Disney on ice :)

Mozgalmas volt ez a nap, mert alighogy hazaértünk Ténia bulijáról és kifújtuk magunkat, már indultunk is tovább a Papp László Arénába a Disney on ice előadásra. Apa vitt minket, de ő nem tartott velünk, mert ez egy csajos program. Kerivel és Virággal az Aréna előtt találkoztunk 1/2 3-kor. Őket keriapu hozta, de ő sem maradt ott. Az előadásra rengetegen voltak kíváncsiak, teltház volt. Idén a műsort a Verdák, a Kis hableány, a Csingiling és a Toy story mesékből állították össze. Nagyon érdekes és látványos volt, bár ez előző jobban tetszett, mert abban több hercegnő kapott szerepet, köztük Aranyhaj is.

Az előadás végén iszonyat nagy hisztit csaptam, mert akartam egy poharat, amit anya hajlandó is volt megvenni, azonban én úgy képzeltem, hogy jégkásával együtt kapom, azonban anya kijelentette, hogy ebben a hidegben nem fog nekem jégkását venni. Végül megvette a poharat üresen, de még jó ideig duzzogtam a jégkása miatt... Otthon aztán rájöttem, hogy anyának igaza volt, tényleg butaság volt ebben a hidegben jégkását kérni. (Az sem volt normális, hogy egyáltalán árultak...)


Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner