2009. május 16., szombat

Védőnéninél

Tegnap délelőtt anyával meglátogattuk a védőnénit. Az egy éves felülvizsgálatot végeztük most el. A védőnéni megmért és egy rakás kérdést tett fel anyának.

Az adataim:
Súly: 8950 gramm
Hossz: 75 cm
Fejkörfogat: 45 cm
Mellkörfogat: 47 cm
(fog: 5)

Miután anyával megbeszéltek minden fontos dolgot velem kapcsolatban, megállapította, hogy gyönyörű kiscsaj lettem. (Én közben anya ölében ültem és addig ügyeskedtem, amíg sikerült a kiskönyvemet megkaparintanom és egy laza mozdulattal le is téptem a fedlapját:)))

Most nem aludtam el hazafelé a babakocsiban, mert rengeteg érdekes dolgot láttam, amiket muszáj volt szemügyre vennem.
Így telt a délelőttöm, a délutánomat pedig egy új bejegyzésben foglalom össze:).

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner