2009. május 28., csütörtök

Ballagáson

Balázs tegnap elballagott az ovijából. 4-kor kezdődött a ballagási ceremónia, és mivel számomra az ünnepély nem volt olyan érdekes, így mindent megtettem annak érdekében, hogy a körülöttem ülő, és álló nénik és bácsik inkább velem foglalkozzanak, és ne az ovisok műsorát nézzék. Ennek érdekében, volt akit megcsipkedtem, volt akit megsimogattam, és volt akire csak rámosolyogtam:). Néha "megszólaltam", ha zenét hallottam táncoltam, szóval teljesen jól elvoltam. A végén erős vágyat éreztem arra, hogy szerepelhessek kicsit, nem csak a körülöttem ülők, hanem a nagyközönség előtt is, de anyának még pont idejében sikerült megakadályoznia, hogy beálljak az ovisok közé:))).

Ilyen csini cuccban voltam a ballagáson: (A villát, ami a kezemben van, Virág konyhájából csórtam ki és azt vittem is magammal az óvodába. Azzal csikiztem a néniket, bácsikat:)))

A ballagás után anya és apa elvitték Virágot és Balázst egy közeli boltba napszemcsit venni, addig én keresztanyuval maradtam. Miután megérkeztek játszottunk még egy kicsit. A szomszéd gyerekek is átjöttek, úgyhogy jó kis ramazúrit rendeztünk. Mivel Balázs és Virág is kitalálták, hogy át akarnak jönni, így végül mindketten nálunk aludtak. Úgy volt, hogy csak szombaton mennek haza, de mivel Virág nem volt hajlandó a reggelit elfogyasztani, így anya és keresztanyu úgy döntöttek, hogy büntiből haza kell mennie és mivel Virág hazament, Balázs sem akart tovább maradni, koradélután mindkét uncsitesót hazavitte az apukája. Büntetésből most jó ideig nem alhatnak nálunk és csak akkor jöhetnek át hozzánk, ha a szüleik is jönnek.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner