2009. május 23., szombat

Helyzetjelentés

Betegség miatt a mai úszást kihagytuk. Nem, most kivételesen nem én vagyok beteg... Anya szenved a nyári influenza minden tünetétől:( Nagyon remélem, hogy engem nem fertőzött meg a kórságával...

Egyébként minden rendben velem. Nagyiék csütörtökön letudták a szokásos heti látogatásukat. Vasárnap programjuk van, ezért jöttek kivételesen hét közben. Nettit is hozták, meg egy óriási napernyőt, amit egyenlőre a homokozón állítottunk fel.
Pénteken megint szomszédoltam, de most Rita nénit villámlátogattam meg névnapja alkalmából. Rita néni védőnő és imádja a gyerekeket, meg engem is:). Természetesen nagyon tüzetesen körülnéztem nála. Kinyitottam az összes szekrényt, és minden számomra érdekes dolgot kipakoltam a konyhaszekrényéből, aztán megmosattam egy almát, amit el is fogyasztottam és belekóstoltam a sós süteményeibe is. Mikor eljöttünk, haza akartam vinni valami emléket tőle. A slagot kaptam fel a kertben, de nem bírtam elhúzni még a kapuig sem, pedig nagyon igyekeztem:)
Kezdek összehaverkodni a szomszéd gyerekekkel, főleg Klaudiával, aki mindig odaszalad a kerítésünkhöz, ha meglát a kertben. Ilyenkor én is mindig odamegyek hozzá és hagyom, hogy megsimogassa a buksimat. Sajnos beszélgetni még nem tudok vele, de mindig meghallgatom, amit mond, és a saját babanyelvemen válaszolni is szoktam, de valamiért ő azt sosem érti meg. Ki érti ezt? Pedig csak kevesebb, mint másfél év a korkülönbség köztünk.

Reggelente anya néha előveszi a bilit, de még sosem sikerült termelnem bele semmit (pedig még erőlködni is szoktam), ellenben a bili mellé már nem egyszer sikerült pottyantanom:)). Ami késik az nem múlik, előbb, vagy utóbb a bilibe is beletalálok majd:))

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner