2009. május 17., vasárnap

Hétvégém

Szombaton úszás után (ami megint szuperjó volt) apával átmentünk Nettiért, mert az anyukája még a múlt héten megengedte, hogy átjöjjön. Sajna már majdnem este volt, mikor hazaértünk, de így is tudtunk játszani kint egy kicsit. Mivel Netti nálunk is alhatott, így volt alkalma megnézni, hogy hogyan fürdök és a vacsit is együtt fogyasztottuk el. Vacsi után egyből lefeküdtem aludni, mert már eléggé fáradt voltam. Mire anya befejezte az esti mesét, én már majdnem az igazak álmát aludtam:).

Reggel aztán először Nettit ébresztettem fel, aztán anyát. (Utóbbit úgy, hogy nemes egyszerűséggel hozzávágtam egy babát:)). Alighogy megreggeliztünk mentünk is ki a kertbe, mert már délelőtt nagyon kellemes idő volt. Aztán telefonált keresztanyu, hogy Balázsnak és Virágnak minden vágya, hogy a napot nálunk töltsék, viszont keresztapunak sürgős dolga akadt, úgyhogy nem tudja áthozni őket, ezért apa átment a gyerkőkért, mi pedig addig Nettivel a nappaliban tv-ztünk. Aztán egyszercsak betoppantak Nagyiék. Én egyből rávetettem magam Nagyi kék táskájára és kipakoltam belőle mindent. Aztán végre kimehettünk megint a kertbe. Nemsokára Apa is befutott Virággal és Balázzsal. Amíg apa és papa a kutat csinosították, addig én a gyerekekkel és nagyival játszottam, aztán amikor már nagyon álmos voltam nagyi elvitt sétálni, de sehogysem tudtam elaludni. Anya felvitt a szobámba, de ott is csak hisztiztem, úgyhogy újra előkerült a babakocsi és anyával is mentem egy kört, így sikerült végül elaludnom.
Mire magamhoz tértem, nagyiék már hazafelé készülődtek:(.

Miután nagyiék elmentek én is megebédeltem, aztán kimentünk a játszótérre. Jó volt, csak nagyon-nagyon meleg volt, úgyhogy nem is maradtunk kint olyan sokáig. A játszótérről egy fagyizóba vezetett az utunk. Én ugyan fagyit nem kaptam, de ehettem anyáéból és apáéból is:) A puncs ízlett a legjobban:))).
Fagyizás után hazamentünk és játszottunk még egy kicsit, aztán már meg is érkeztek keresztanyuék a gyerekekért. Aztán keresztanyu észrevette a kullancsot Virág lábában és gyorsan elszaladtak vele az ügyeletre, ahol kivették belőle a kis élősködőt. Virág igazi hős volt, úgyhogy kapott is egy matricát a doktorbácsitól, amit aztán nekem adott:).
Keresztanyuék 1/2 7-kor indultak haza. Miután elmentek, gyorsan lefürödtem és megvacsiztam aztán jól el is aludtam. Még esti mesére sem volt szükségem, olyan fáradt voltam:)))

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner