2009. május 2., szombat

Ma

Ha szombat akkor úszás. Mivel már teljesen jól vagyok, így megint részt vehettem az oktatáson. Nagyon-nagyon jól éreztem magam a vízben, pedig ma is sokat merültem. A búvárreflexet valószínűleg már kinőttem, mégsem köhögtem egyszer sem a merülések után. Azt mondják, azért, mert megtanultam, hogy a víz alatt nem szabad levegőt venni. Ma is nagyon fegyelmezett voltam, és az összes feladatot becsületesen végigcsináltam és akárhányszor kiültetett anya a medence szélére, én mindig kacagva visszaugrottam:). Remélem, hogy most már egy jó ideig nem leszek beteg és nem kell több órát kihagynunk.

Más:
Apa talált egy gyönyörű játszóteret az orvosi rendelőtől nem messze. Az ősök azt mondták, hogy ha jó leszek, akkor holnap délután elvisznek oda:))

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner