2009. május 16., szombat

Ajcsik

Tegnap délután megint vásárolni voltam apával. Nagyiék is jöttek, az áruház parkolójában találkoztunk velük. Igazság szerint pont miattuk mentünk mi is, mert nagyi mindenképpen szeretett volna egy játszószandit venni nekem. Meg is kaptam a szandit és kaptam mellé még napozókat is, meg egy bilit, amit már ma reggel volt alkalmam kipróbálni. A nagyi azt mondta, hogy ez a gyereknapi ajándékom. Ezúton is köszönök mindent:)
"bilizés közben"


Az új szandimban:



Aki ismer, tudja, hogy imádok vásárolni. (Ebben is tipikus csajszi vagyok:)). Haza sem akartam jönni az áruházból, alig bírt apa betenni a kocsiba. Sajnos ez a vásárlás kicsit megborította a napirendemet, és emiatt a délutáni alvás elmaradt. Este aztán jól kikészítettem az ősöket, mert bár nagyon fáradt voltam, mégsem bírtam elaludni. Hiába mesélt nekem anya, meg énekelt, csak rövid időre sikerült álomba ringatnia. 11-kor sikerült nagy nehezen elaludnom.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner