2009. május 13., szerda

Történések és egy újabb fog..

Mivel alul és hátul bújt ki, ezért csak tegnap vette észre anya, pedig már jó pár napja kint van. Ezzel együtt már 5 fogacskával büszkélkedem:)
Azt mondják, hogy valszeg érkezik a következő, mert a kibírhatatlanság és elviselhetetlenség küszöbét súrolom:)))))
Egyébiránt semmi érdekes nem történik velem mostanában. A jó időre való tekintettel, rengeteget vagyok kint a kertben. Igyekszem minden kavicsot, homokszemet, lehullott falevelet összeszedni és megkóstolni. Ha összefutok egy virággal, könyörtelenül elbánok vele. Persze jó dolgokat is csinálok azért.
Pl. néha segítek anyának locsolni,

vagy összegereblyézni a levágott füvet. Rendszeresen elkísérem apukámat a bevásárló körútjaira, ha kell porszívózok is,
és liliomfa ültetésére is bármikor kapható vagyok:).

Vasárnap nagypapám felszerelt egy rácsot a teraszra, hogy ne tudjak lemenni róla, de már aznap rájöttem, hogy kiférek alatta, úgyhogy továbbra sem lehet egy másodpercre sem egyedül hagyni a teraszon az ősök legnagyobb bánatára:))

 
Vasárnap egyébként Nagyiék áthozták Nettit, Rékát és apa unokatesóját Nórát is, aki pár hónapos koromban látott utoljára:). Ismét jót szórakoztam a csajokkal és igazán szomorú voltam, amikor elmentek:(( Remélem, hétvégén megint találkozom velük, és mostmár Virággal és Balázzsal is szeretnék összefutni:))

2 megjegyzés:

Unknown írta...

hihi...Csiguszka simogatja a novenyeket:)
...majd meglatjuk meg meddig

Névtelen írta...

Reméljük, hogy sokáig, ill. hogy mindig ilyen jó kislány marad:).

 

Design By:
SkinCorner