2009. május 26., kedd

Méhecske

Tudom, hogy még nincs itt a gyereknap (igaz, nálunk szinte mindennap az van), mindenesetre én már ma megkaptam a gyereknapi ajándékomat. Nem játékot kaptam, hanem egy igazán hasznos dolgot. Minden úgy kezdődött, hogy reggel anyával és apával felkerekedtünk, és elmentünk egy XX. kerületi üzletbe. Az üzlet egy autóktól teljesen elzárt sétálóutcában van, így már maga az odajutás is nagyon izgi volt számomra. Még sosem sétáltam szabadon ennyi ember között és hát a kirakatok is nagyon elnyerték a tetszésemet.

Az üzlet, ahova betértünk tele volt szemüvegekkel. Amikor az eladónéni megkérdezte, hogy miben segíthet, anya mondta, hogy nekem szeretne napszemüveget. Persze anya már azt is tudta, hogy milyen márkájú és színű napszemüveget keres, és volt is olyan (linkelve) a boltban, csak az volt a bibi, hogy az nekem olyannyira nem tetszett, hogy még azt sem engedtem meg, hogy rámpróbálják. Aztán az eladónéni elővett néhány disney-s és Hello Kitty-s napszemüveget. Rövid keresgélés után rá is találtunk az igazira. Amikor ugyanis a képen látható szemüveget rámadták, és megláttam benne magam a tükörben, rögtön mosolyogni kezdtem és bár utána még egy-két szemüveget felpróbáltam, végül nem volt kérdés, hogy melyiket válasszam:)). Az első pillanatban eldöntöttem, hogy ezt szeretném. Az eladónénitől kaptam a szemüveg mellé egy micimackós plüss kulcstartót, és egy polaroid szemüvegtokot is.
Az üzletből már az új szemüvegemben sétáltam ki, és még a kocsiban sem vettem le. Otthon aztán már nem volt olyan nagy szám a napszemcsim, de rövid kérlelés után azért felvettem.
Napszemcsi tulajdonos:

A szemüveg egyébként 100% UV- és polárszűrővel rendelkezik. Nem játék és nem divatcikk, a szemem védelmét szolgálja. Szükség is van rá ebben a nagyon erős napsütéses időben. Holnap Balázs uncsitesóm ballag az oviból. A ballagásra mi is hivatalosak vagyunk, utána pedig őt és Virágot is elvisszük napszemcsit venni:))

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner