2009. május 4., hétfő

Játszóterezés

Délelőtt anyával és apával elmentünk az új játszótérre. Azt kell mondanom, hogy ez a játszótér sokkal inkább nekem való, mint a vasútállomás melletti. Gyönyörű park veszi körül, teljesen el van zárva a hívatlan látogatóktól, és szép új játékokkal van felszerelve. Nincs teletömve játékokkal, pont annyi van, amennyire szükségem lehet egy kiadós játszóterezéshez:)).
11 óra felé értünk ki a térre, és akkor már voltak kint néhányan. Rövid szemrevételezés után gyorsan felpattantam egy katica alakú rugós hintára, és egy darabig azon hintáztam. Sajnos a téren lévő két állványos hinta nem éppen nekem való, de papámnak köszönhetően hintázni otthon is tudok, úgyhogy a katicázás után szépen elsétáltam a csúszdához. Ez a csúszda és a hozzá tartozó mászóka nagyon elnyerte a tetszésemet. Miután kicsúszdáztam magam, átmentem egy számomra teljesen ismeretlen játékhoz a forgó bográcshoz. Bele kell ülni és körbe-körbe lehet benne forogni. Forgás után igencsak furán éreztem magam, tovább forgott körülöttem a világ, úgyhogy pár pillanatig menni sem tudtam:) Jó játék ez a bogrács, beültem volna mégegyszer, de anya nem engedte:( Azt mondta, hogy majd legközelebb és szépen kikísért a térről. Biztos vagyok benne, hogy a jövőben gyakori vendég leszek ezen a téren és alig várom már, hogy az uncsitesóméknak is megmutassam ezt a szupi helyet:)




Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner