2009. május 3., vasárnap

Nettivel és Rékával

A játszótér ugyan elmaradt, de így is nagyon jól éreztem magam a mai napon:). Ma is átjöttek nagyiék természetesen, és hozták Nettit és Rékát is, hogy még véletlenül se unatkozzak. Így történt, hogy amíg nagypapám és apa a kutunkat építették újjá, addig engem a lányok és nagyi agyba-főbe kényeztetett:))) De tényleg!! Lesték minden kívánságomat, megkínáltak pufikukival, és elkísértek mindenhova, még csacsit nézni is. Sajnos a csacsi házon kívül volt, helyette egy hangosan ugató kutyával volt nézeteltérésem... jól meg is mondtam neki a magamét, ha nem lettek volna ott a többiek, talán még neki is megyek:))). Azért megháláltam ám én is a sok törődést... puszival jutalmaztam mindenkit.

A nagyi főztje, a nagyi főztje:) Réka etet:))

Nagyiék délutánig maradtak. Miután elmentek először anya, majd apa vitt el sétálni, remélve, hogy a babakocsiban könnyebben elalszom. Be is jött a számításuk, mert mire apa hazaért a sétából, én már az igazak álmát aludtam, és mire felébredtem a kút is le volt már festve, amit nagypapám készített. A szép időre való tekintettel fél nyolcig lehettem kint a kertben és boldogíthattam Pepe nyuszit, aztán anya felvitt fürcsizni, de utána is kimehettem még kicsit, de már csak anya karjában.

Pepével már nagyon jó haverok vagyunk:) Húzhatom a fülét, csipkedhetem a szőrét ő nyugodtan fekszik egy helyben. Talán még élvezi is:))) Csak akkor szalad el néha, de nem mindig, amikor már elege van a dumámból...


1 megjegyzés:

Unknown írta...

nagyon ügyes már Lili és olyan szép kislány:)

 

Design By:
SkinCorner