2009. április 19., vasárnap

Villámlátogatás

Amióta Anya végre rászánta magát, hogy megtanul rendesen vezetni, azóta szinte minden nap elkocsikázunk valahova. Tegnap pl. nagyiéknál kötöttünk ki. Én, mint mindig most is aludtam a kocsiban és megdöbbenve tapasztaltam ébredés után, hogy nem otthon vagyok. Mivel gyönyörű idő volt, így először nagyiék kertjét térképeztem fel, aztán megnéztem az új puffjukat, és kipróbáltam a bőrfoteljukat is. Mondhatom, nagyon kényelmes:). Nem maradhattunk sokáig, egyrészt mert nem úgy készültünk (még váltópelus sem volt nálunk), másrészt mert délután egyéb programom volt, nem is egy, kapásból kettő. Sajnos a két programból az egyiket, Csigusz haverom szülinapi buliját le kellett mondanom. Túlságosan sok úszás órán nem vettem részt, ezért hosszas huzavona után, anyáék végül úgy döntöttek, hogy inkább az úszásra visznek el.
Innen is kívánok nagyon boldog első születésnapot Csigusznak és remélem, hogy nagyon jól sikerült a szülinapi bulija:).

Az úszásóra 5 kihagyott alkalom után döcögősen indult, de a végére azért csak belerázódtam. A bemelegítő feladaton kívül minden feladatot fegyelmezetten megcsináltam. Csak az óra elején tiltakoztam, és köhögtem kicsit a merülések után. A végére borzasztóan elfáradtam, olyannyira, hogy nem is bírtam kimászni a medencéből, de anya így is hihetetlenül büszke volt rám, és ezt minden elvégzett feladat után a fülembe is súgta.
Úszás után anya beszaladt uncsitesóékhoz, mert amikor utoljára nálunk jártak, egy csomó dolgot nálunk hagytak. Hazafelé útitársam is volt a hátsó ülésen. Virág ugyanis úgy döntött, hogy ezt a hétvégét is nálunk tölti. Balázs is jött volna, de ő pont nem volt otthon, amikor mentünk:), na majd máskor:))).

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner