2009. április 10., péntek

LÁZ

Mégsincs minden rendben, ill. már fogalmunk sincs, hogy mi van velem. Tegnap egy igencsak sírós, nyűgös nap után késő este belázasodtam. Félig alvó állapotban voltam, amikor anya megmérte a lázamat, mert nagyon melegnek érezte a homlokomat. 39,3-at mutatott a lázmérő, úgyhogy azonnal szólt apának, aki lent tv-zett még, hogy hozza fel a Panadolt. Miután megkaptam a lázcsillapítót próbáltam elaludni, de nem igazán sikerült. Rosszul éreztem magam. Anya levette rólam a hálózsákot és egy könnyű takaróval betakargatott, aztán nagy nehezen elaludtunk. Apa fél egykor bejött hozzánk, megmérték ismét a lázamat, akkor már csak 38,4 volt a hőm. Aztán hajnali háromkor 38,7-es értéken állt meg a lázmérő, úgyhogy megint kaptam lázcsillapítót, amitől reggel 7-ig aludtam. Most enyhe hőemelkedésem van, és olyat csinálok, amit ilyenkor soha... alszom. Lehet, hogy ma megint találkozni fogok a doktornénivel??

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner