2009. április 26., vasárnap

Allium Cepa

Nem akarom elkiabálni, de ez a homeos okosság tényleg nagyon jó. Legalábbis minket még sosenem hagyott cserben egy homeopátiás készítmény sem, és meg kell mondanom azt is, hogy most is a homeos bogyóknak köszönhetem, hogy az éjszakám kifejezetten békésen telt, egyszer sem ébredtem arra, hogy nem kapok levegőt az orromon, nem horkoltam, nem köhögtem, és reggel is szabad orrjárattal ébresztettem anyut. Azóta már tüsszentettem ugyan egyet, de semmi nem jött ki a nózimból, nem úgy mint tegnap reggel, amikoris a tüsszentésemnek hálózsák mosás lett a vége... Azért ma már egyszer kiszívtuk a nózimat és jött is belőle trutyi, de már korántsem olyan sok, mint tegnap, vagy tegnapelőtt.

A gyógyító bogyó neve, aminek a jó közérzetemet köszönhetem Allium Cepa 9ch. Ebből szedek naponta 3-szor 5 golyócskát.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner