2009. április 8., szerda

Beutaló

Ahogyan az várható volt, beutalóval jöttünk el a doktornénitől. Csütörtök délután megyünk a fül-orr-gégészetre és a doktornéni azt kérte, hogy utána szaladjunk be hozzá...

Most egyébként a hivatalos mérlegelést is megejtettük. Tartom a manöken alkatomat, 8350 gramm és 75 cm vagyok:)

A délutánt apával töltöttem. Nem volt nehéz dolga, mert 3-tól 1/2 6-ig aludtam, anya pedig 6 kor már itthon volt. Egy valamit felejtett el apa, kicserélni a pelusomat uzsonna előtt, így mire anya hazaért tocsogtam a pisiben, kakiban. Apa azt mondta, hogy pont akkor akarta kicserélni a pelust, mikor anya hívta:))))

Ma egész nap nagyon nyűgös voltam és apának is megmutattam, hogy milyen vagyok, ha valami nem úgy alakul, ahogy azt én elképzeltem. Ilyenkor simán hanyatt vetem magam és torkom szakadtából ordítok. Csak az a baj, hogy apát is hidegen hagyja a mutatványom... anya szerint ideje lenne már leszoknom róla...

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner