2009. április 15., szerda

Egészséges, közösségbe mehet:)

Ma délelőtt meglátogattam a doktornénit. Most csak ketten mentünk anyával, mert apa a dolgozójában volt. Nagyon hosszú volt az út az orvosi rendelőig, el is aludtam a Ferrarimban mire odaértünk.
Szerencsére most nagyon kevesen voltak az orvosi rendelőben, de megint mindenki engem csodált. Amikor a doktornéni behívott, szokás szerint sírni kezdtem. Nem is tudott anya letenni, annyira zokogtam. Végül valahogy csak sikerült megvizsgálnia a doktornéninek... mondjuk a torkomat könnyű volt megnéznie... ahhoz még pálca sem kellett, úgy ordítottam. A vizsgálat után azt mondta, hogy egészen a gyomromig ellátott:)))
Ahogy az várható volt a doktornéni egészségesnek nyilvánított és azt mondta, hogy most már nyugodtan futkoshatok a szabad levegőn:) Anya annyira boldog volt, hogy elfelejtett igazolást kérni az úszáshoz. Szerencsére öltöztetés közben eszébe jutott, úgyhogy nem kellett apát visszaküldeni érte:)).

Nagyon örülök, hogy végre túl vagyok ezen a fránya betegségen, ami miatt 5 úszást is ki kellett hagynom.

1 megjegyzés:

Pados Timea írta...

Ügyes vagy Lilike! Mire óvodába kerülsz, már meg sem hatnak majd a bacik és a vírusok. :)

 

Design By:
SkinCorner