2009. április 20., hétfő

Ma

Ringatón voltunk ma anyával. Korábban mindig szerettem ezeket a zenés foglalkozásokat, de most nem volt jó kedvem, kicsit sírtam is a foglalkozás közepén. Azért sikerült megtanulnunk egy mondókát és néhány dalocskát is, úgyhogy volt értelme a kiruccanásnak.

Kora délután aztán apával csavarogtunk kicsit. Nagyiékat látogattuk meg Wekerlén csak mi ketten:). Anya is jött volna, de őt túlságosan lefárasztottam délelőtt, ráadásul egy rakás vasalnivaló várta, ezért maradt végül itthon. Még sosem voltam apával csavarogni, ez volt az első, de mivel épen és egészségesen hozott haza, így anya azt mondta, hogy máskor is kiruccanhatunk ketten.
Ma egyébként igazi tejbepapit kaptam uzsira. Jó fej voltam, mert hagytam belőle anyának is.... úgy az adagom háromnegyedét:))). Mostanában nem csúsznak az uzsik... pedig már alig nassolok:)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner