2009. április 26., vasárnap

Ha vasárnap...

...akkor nagyiék és uncsitesók:), de ma nem Virág és Balázs uncsitesóim látogattak meg, hanem Réka és Netti. Mivel velük igencsak ritkán találkozom, így eleinte kicsit tartózkodó voltam, de később rendesen feloldódtam. Olyannyira, hogy még puszit is adtam Nettinek, amikor hazaindultak.


A másik Nagyit is megismerem mostmár. Amikor Nettivel labdáztunk és megkért, hogy vigyem oda a labdát Nagyinak, tudtam, kihez kell menni, és oda is adtam a lasztit Nagyinak, sőt ő is kapott egy búcsúpuszit indulás előtt.
Egyébként kicsit kihúztam ma a gyufát anyánál, mert elrontottam a telefonját. Tiszta sor, hogy mindez anya hibája... legközelebb majd olyan helyre teszi a telefonját, ahol tuti nem érem el... mondjuk a plafonra:)))

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner