2009. április 6., hétfő

Hétvégém

Hétvégén megint nálunk aludtak Virágék, és persze meglátogattak nagyiék is. Virágot és Balázst csak szombat délután hozták át, mert délelőtt a Fővárosi Nagycirkuszban voltak, ahova én is szeretnék egyszer eljutni (üzenem az Ősöknek:))

Én pont a homokozóban játszottam anyával, amikor uncsitesók megérkeztek, úgyhogy anya gyorsan odaültette a gyerekeket mellém, és készített rólunk néhány fotót.


Balázs áthozta a libegőjét, amit nekem muszáj volt közelebbről is megnéznem.

Később aztán anya kivitt minket az utcára biciklizni. Én dömpiztem, mert bringázni még tuok:).

Este megint együtt fürödtem Virággal. Amíg Balázs fürdött, Virág hatalmasat bukott a parkettán. Táncolt a hálóban és megcsúszott, aminek az lett a vége, hogy felszakadt a szája. Szerencsére nem volt olyan komoly a sérülés, a fogai a helyén maradtak, és a vérzés is elmúlt pár perc alatt, úgyhogy nem kellett kihívni a mentőket.

Fürcsi után aztán mindhárman egyszerre aludtunk el:)

Vasárnap reggel szokás szerint én keltem fel leghamarabb, Balázs volt a második, Virág a harmadik. Az én napom a már-már szokásosnak mondható orrszívással indult. Sajnos az egész hétvégémet beárnyékolta ez a fránya nátha:(((. Reggeli után aztán kiballagtunk a kertbe és ott folytattuk, ahol szombaton abbahagytuk:). Nagyiék dél felé érkeztek. Hoztak nekem fincsi baba piskótát, meg bébikajcsit. Most sem voltam barátkozós hangulatomban, akárhányszor próbáltak közeledni hozzám, mindig anyához bújtam. Na, majd legközelebb:) Sajnos apa egész nap dolgozott, és csak délután ért haza, addigra pedig keresztanyuék is megérkeztek a gyerekekért.

Keresztanyuék megígérték, hogy csütörtökön hosszabb időre áthozzák uncsitesóékat. Már nagyon várom:)))

Néhány kép még vasárnapról:



Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner